loppis fynd!

Då ska vi se, jag har gjort en hel del fynd på loppis förra veckan och jag hoppas att jag inte glömt någon!





Ett stort ovalt uppläggningsfat ca 35-40cm
(loppislogen, vid slöjdarnas hus)



En gullig liten vas ca 10cm hög
(antik affär i spöland)




Litet uppläggningsfat ca 20cm
(antik affären i spöland)



skål/uppläggningsfat ca 20cm
(returcentrum i vännäsby)




Ett stor fint "handfat" som nog kommer passa till en komod jag har  eller....




så går det bra att ha som frukt fat.
Fick det fina fatet av min svärmor Lena, sen i går när jag låg och tittade igenom lantliv (en tidning) så ser jag exakt samma fat. hehe lite roligt :)
(antik affär i spöland)
Bilden är tagen ur tidningen



Som jag har letat och nu har jag hittat den, en fin socker låda
(lopposlogen vid slöjdarnas hus)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vassego! Haha vad bra att han gick att få lugn igen :)) Ja vi hörs om söndag!

2011-08-04 @ 17:43:14
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0