God Jul!

Hej kära blogg läsare, ni måste ju ha funderat på var jag tagit vägen?
Det är över två veckor sedan jag gjorde mitt senaste inlägg.
Jag är sjukskriven och jag har verkligen varit dålig. Men nu är jag på väg tillbaka, är halvt sjukskriven nu i två veckor så jobbade min första halva dag i går.
Så nu hoppas jag att för varje dag bli bättre och bättre.
Här hemma hos mig har det inte hänt någontig de här veckorna det var i helgen som vi gick till skogen bakom huset och tog en liten gran som vi nu har inne, och den ger  ifrån sig en mysig och julig grandoft.


Kommentarer
Postat av: Lena Grundström

Krya på dig!! och en riktigt God Jul önskar vi dig och Jesper härifrån Sundsvall.

Kram Lena och Christer

2011-12-20 @ 19:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0