Dagens pyssel

I eftermiddag har jag pysslat med att göra det lite mysigt på verandan.

 

 

Lite ljus brevid ljungen.

 

 

Gjorde några ljuslyktor.

De gör du lätt om du har några glasburkar och ståltråd. Sen limmade jag fast ett spetsband för att göra dem enligt mig extra fina och gulliga.

 

 

Jag har varit i skogen (bakom huset) och hämtat granris som jag satt ner i en gammal hink. Hinken är den hink som jag hittade i skogen för nån vecka sedan tryck HÄR för att se det inlägget.

Sen har jag köp röda-bär-på-kvist som jag också satte ner tillsammans med granriset. Kottarna spray målade jag guld och satte sedan fast med tunn ståltråd så att de inte ska blåsa av.

 

 

Så här ser det ut i kväll!

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh va mysigt och inbjudande det såg ut! Där känner man sig välkommen

2011-11-10 @ 20:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0