Tapeter

Så här på söndag kväll sitter jag och drömmer mig bort bland inredning och tapeter.

Vi har den del projekt som vill håller på med nu, sen hoppas jag att vi ska ta tag i att trapetsera klart sovrummet, vi har bara två väggar kvar.

 

Men i kväll ha mina tanka flugit i väg åt ett helt annat håll. Nämligen till "gäst-kontor-sy rummet", ett rum med många egenskaper och möjligheter. Jag spanar just nu på tapeter från Josef Frank.

 

 

 

Jag tror inte att jag ska fega i detta rum, nä...jag tror jag ska tapetsera alla väggar. En vägg är ändå nästa full med garderober så målar man de i vitt eller tar upp någon annan ljusfärg från tapeten så blir det lite "lugnare" i rummet. Ja vi får se hur det blir, det tål att tänka på.

 

Så här fint blir de när man tapetserat upp dem.

 

 

 

 

 

De mörka tapeterna är jag inte inne på att ha på väggarna med de är snygga att tex klä en byrå med.

Väldigt effektfullt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0