köksstolarna

Nu är alla köksstolar vit målade, eller ja det var ett ganska bra tag sedan de var de. Men jag har inte vetat vilket tyg jag ska klä sitsen i. Så jag har liksom tagit vad jag har hemma, så två stolar har ett vit tyg med löv på. De har jag lagt ut på bloggen tidigare och en stol som vi har vid datorn har fått ett gult retrotyg. Men sen så var det tre stolar som skulle ha i köket som inte fått något tyg. Men så fick jag ett jättefint tyg av min svärmor (Tack snälla Lena) som är precis de färger som vi har i köket, så det fick det bli!
Så det pysslade jag med i går.






Före och Efter


tripp trapp trull
Jag har verkligen fått helt nya köksstolar!

Kommentarer
Postat av: Ann-Kristin

Det är så roligt att följa din blogg. Du är ju så jätteduktigt på att måla, klä om, fixa och dona. Fint blir det också. Ha det bra båda två.

2011-10-17 @ 17:21:27
Postat av: Ann-Kristin

Eko blev det visst....

2011-10-17 @ 17:22:35
Postat av: Nadine

vad fina dom blev inte visste jag att du var så händig av dig, måste ha fastnat efter alla träkojjor vi byggde när vi var små :) gör om hos mig när du donat klart med huset och inte vet vad mer du ska hitta på ;)

2011-10-17 @ 20:20:02
Postat av: Elin svarar:

Tack Ann-Kristin.

Och vilken bra ide Nadine, då lovar jag att säger till. hehe Ja man ska tacka kojbygget och trä och sy slöjden:)

2011-10-17 @ 22:09:57
Postat av: Lena

Kul att du gillade tyget! Jättefint blev det, på dina nymålade stolar. Nu får vi hoppas att tyget jag köpte till mig själv blir lika bra som gardiner i vårt nyrenoverade rum. Kramis till er båda

2011-10-18 @ 17:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0