4 nya skönheter har flyttat in i

mitt hus.
De kommer från:

http://ankiekjellberg.files.wordpress.com/2009/01/logo.jpg?w=200&h=95
Jag har sedan i julas, då jag köpte en fin kopp till min syster i julklapp gått och tänkt och drömt om dessa fina koppar. I veckan slog jag till:)
jag kunde inte bestämma mig för likadana koppar för de är så fina allihop så jag köpte fyra olika i temat rött och blått.
De är så fina att de kommer att få stå framme och glänsa med sin skönthet.
Nu sitter jag och drömmer om vad jag ska köpa Nästa gång jag känner att jag kan unna mig något från  green gate serien. Det finns fina frukost skålar , skedar och ännu fler fina muggar :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0