o vilket kalasande

Ja vilket kalasande det ha varit. I går söndag firade jag fina Linn som fyllde 30 år. Hon bjöd på go fika som ni ser. Träffade en massa trevligt folk som vi surrade med. Det blev en hel del baby snack. Det måste verkligen vara baby boom nu eller så är det bara att man kommit till den ålder då nästan alla i ens bekantskap skaffar barn. När Jesper slutade jobbet så kom han också förbi. Sen var det byamöte där det också bjöds på fika. Vi glömde liksom bort att äta middag, men vid halv tio när vi kom hem så åt vi iaf lite sallad och låtsades va nyttig.


Linns fika bord


Hipp hurra idag fyller min Lillasyster 18 år
så jag och broder var och firade henne. Ännu en gång så blev det fika. Men idag åt jag middag innan. haha.
På bilden ser ni vilka fina paket hon fick av oss.

Kram och god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0