Gott Nytt År !


Gott Nytt År på er kära vänner!
Vi firade en underbara nyårs kväll hos Anna och Robban, men några vänner till. Vi åt jättegod mat hela kvällen så man trodde att man aldrig skulle bli hungrig igen men nu sitter jag här och äter frukost och vaknar av att magen kurrade, man han väl töjt ut magsäcken, Haha.

Nu lämnar man 2011 bakom sig, och vilket år det har varit! 2011 är ett år som jag tror att jag kommer att minnas resten av mitt liv. Det har hänt så mycket bra och betydande saker, både stora och små.
Här listar jag de mest betydelsefulla sakerna:

Vi köpte väldens finaste och roligaste hund, Kill-Roy
Jag fick tillsvidareanställning.
Vi köpte hus



Kommentarer
Postat av: Malin Nitschke

Gott nytt år till dig också, bästaste Elin!! =)

2012-01-02 @ 16:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0