En dag i Stan

Idag har jag haft en dag på stan. Jag fick sällskap av Emma och hennes lilla Meldoy på stan, jag hittade en del nya kläder som "stormagen" passar i. Vi hann även med att gå in på jobbet och hälsa på tjejerna. Sen tog jag bilen till plantagen och granngården. Jag hade en lång lista på saker som jag ville köpa. Jag fick med mig, sätt potatis, lök, 2 olika sorter tomater och gurka, jordgubbar, kompost, järnkratta, gödsel, ute blommor och en massa sallads frön. Så himla roligt att få fixa i köksträdgården. I morgon ska vi gödsla och fräsa upp trädgårdslandet.


Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh jag vill också ha jordgubbar på min gård!!

Får bli ett projekt för framtiden :)

2012-05-30 @ 13:05:28
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0