Köksträdgård

Igår kväll var strömmen borta i ca 4h och när man då är ensam hemma så fanns det helt plötsligt inget roligt  att göra! Inte kunde jag, duscha, baka, laga mat, se på tv, blogga eller för den delen göra något på internet. Men så började jag tänka på köksträdgården som vi ska anlägga. Jag låg och läste i några tidningar och fick inspiration sen gjorde jag denna grov skiss. Nu vill man ju bara skynda sig i väg och köpa alla fröer och plantor. Men jag måste sansa mig lite, först ska jag prata med någon av grannarna om de kan hjälpa mig att gräva och göra själva landet, sen måste jag höra om de vet någon bonde här i byn som säljer gödsel, eller så blir det att köpa på påse. Var sak har sin tid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0