Lördag den 4 februari!

Idag lever jag ingen dröm på landet! Nä just nu är det MARDRÖM.
Är så orolig att jag har svårt att sitta stilla.
Det är -34, men det kan jag leva med, jag bor i Västerbotten och det blir alltid så här kallt varje år så det är absolut igen chock för mig. Bara att ta på sig mer kläder.
Huset håller värmen och det är varmt och skönt inne, lite mer golvkallt med det är bara att ta på sig tjocksockarna.
MEN när varmvattnet FRYST då är det inte okej längre!!!
Vi köpte en frostvakt till källaren i går men det måste ha fryst närmare hus väggen. Nu öser jag på med värme där nere och håller tummarna att det bara fryst lite och INTE fryser sönder.
Baksidan av att köpa ett gammalt fint dröm hus på landet gissar jag.
Det är iaf nästan alltid roligt att vara husägare.
Världens bästa arbetskompis ställer upp och jobbar morgonen åt mig iaf så jag får vara hemma och vakta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0