Renoverings bilder

Ja, det är ju så att jag och jesper  har två väldigt snälla familjer som har hjälpt oss med renoveringen och städ.
en del vill inte vara med i blogg och en del tjatar om att få vara med,
så här kommer ett inlägg och min svärfar, Per-Anders som jätte gärna vill vara med!



Pelles bil
full med bra verktyg



Här slipar han väggen i hallen som
jonas har spacklat



jag och pelle tapetserar hallen...



...och vardagsrummet
Vi är ett bra team jag och Per-Anders!

Tusen tack kära Pelle för all hjälp med huset!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej Elin! Helga visade mig din blogg. Roligt att följa husrenovering och pyssel. Ser ut att bli jättefint! :)

2011-08-22 @ 13:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0