Granen står så grön och grann i stugan...

Idag på morgonen har jag slagit in nästan alla julklappar som jag ska ge bort och lagt dem under granen.


Bilden blev lite suddig, men jag tänkte tipsa om ett fint och enkelt sätt att slå in paket. Man behöver ju faktiskt inte slå in i traditionellt jul papper. I år har jag slagit in i naturpapper som jag fick hem runt någon blomma jag köpte för ett tagsedan som blev slängd i pappersinsamlingen.  Sen har jag även slagit in i tidnings papper och med lite fint snöre och lack så blir det super fint. På bilden ovan var det ett reportage om blommor och till de som ska får denna julklapp passar det perfekt för de älskar blommor och trädgård. Som en lite extra "piff" knöt jag fast en kotte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0