1:a Advent

Idag är det 1:a advent och som jag har längtat efter att får göra jul-mys i mitt hus.
I morse åkte jullådorna in och broder dammsög huset och dammade mattorna, sen har jag gått runt och satt upp ljusstakar, flyttat blommor, satt uppgardiner, fixat advents-ljusstaken, duttat med mossa och svampar och dammtorkat. Det blir ju så fint och är ju så mysigt med JUL.
Och vilken tur jag hade alla ljusstackar och stjärnor var hela och lyste fint.

Amaryllisen:
Uppdatering i morse hade den första blomman slagit ut helt.
De fick bli lite extra juliga idag med mossa och svampar, och de har fått flytta ner i köket.


Kommentarer
Postat av: sara

så vacker blomma och så passande att den var vit

2011-11-27 @ 17:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0