5 om mig

5 saker om mig

Jag fick en utmaning av Hanna, nämligen att fullfölja fem meningar om mig själv:

1. När ingen ser eller hör mig...
Sjunger jag högt till musiken som spelas på radion i bilen på väg till och från jobbet och det låter inte bra, är skit dåligt på att sjunga men det går bra att lossas när ingen hör :)

2. Jag går aldrig hemifrån utan...
Mobilen...ja den hänger alltid med.

3. Min blogg heter som den gör för att...
Jag har haft en dröm om liv på landet, och det är det min blogg handlar om och jag ville att det skulle heta just det men det fanns redan så det fick bli lantdröm, Men det känns helt rätt för det är ju just vad det är :)

4. Om jag vågade skulle jag...
tatuera mig, vet vilken jag vill ha men skulle aldrig i mitt liv våga sätta den på kroppen. Inte för att de är konstigt på något sätt utan för att jag har sådan beslutångest och har svårt att tro att jag skulle vilja ha den resten av livet. så...ja, det är ju bara inse att jag inte är en tato-person

5. Om tio år kommer jag att...
Ha fyllt mitt fina hem men några barn och kanske en hund till. Jag jobbar ju med mitt dröm jobb redan och har hittat mannen i mitt liv, men kanske vi har tagit oss i kragen och äntligen gift oss. Ja det hoppas jag på!

Kommentarer
Postat av: Emma

Kul att du kan vara med! För mig blir det lugnt såklart men de andra ska nog ut :) Du gör som du vill...jag åker säkert hem vid 22-23 någongång så lillan får somna i sin säng. Vi hörs. Kul att se dig med, får blir en längre stund nästa gång :)

2011-11-03 @ 11:31:01
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kul att läsa! :)

2011-11-04 @ 11:03:14
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0