Bänken i Hallen del: 3

Fortsättning följer NU...
För er som följt blogg ett tag men inte kommer ihåg vad jag pratar om och för min nya blogg läsare som inte läst hallen inläggen, här kommer lite historik

Del 1.
Idag har vi börjat bygga bänken som vi ska ha i hallen.

Broder kom på oväntat besök i går och ska vara här två dagar så han har hjälpt Jesper idag









Fortsättning följer...

Del 2:

Nu har listerna åkt på

 

 

 

Tanken är att bänken ska se ut ungefär så här när den blir klar:

http://4.bp.blogspot.com/_2oCrPmwguSc/SgrNPBunmiI/AAAAAAAAB_s/kc3gFCTJEDU/s400/3447786819CAXCLNW0.jpg

 

Del 3

Nu har vi gjort ett lock som vi målat och satt på plats samt att jag tagit en gammal madrass som jag klippt i lagom storlek. Jag la på ett tyg jag hade tills jag hittar det jag vill ha. Då ska jag sy ett fodral till madrassen. Det blir även att sy kuddfodral, så jag har en del tyg att köpa helt enkelt.

Ska bli kul att få sy :)

I lådan finns plats för mycket förvaring. Tex vantar, mössor och hundgrejer.


Kommentarer
Postat av: anja

det blev jätte fin och bra med förvaring det bruka ju behövas i hallen :D

2011-11-16 @ 11:53:45
Postat av: Hanna

Jag blir gode sugen på att bygga en bänk i vår hall på övervåningen när jag ser dina bilder..undrar om sambon gillar tanken lika mycket som jag. Måste fråga direkt han vaknar :)

2011-11-17 @ 07:47:07
URL: http://hannovsky.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0