Mitt sovrum


Idag har Jag ,Jesper, Lena och Pelle tapetserat klart i sovrummet och det blev så himla fint.
Jag trodde att tapeten skulle göra sig bra, men jag kunde aldrig tro att det skulle bli så här bra.
I morgon blir det att sätta foder runt fönstret, städa och skura. Sen så är det ju bara att kånka upp sängstommen från garaget och sätta ihop den.
Så mysigt det känns att få i ordning i sovrum.




Före:



Efter:





Det var ett lätt tapetserar rum på det sättet att det är lågt i tak så man behöver ingen bock att stå på.
Passar oss som är kort i rocken





Tittut !

Haha, jag kan inte sluta skratta åt det här kortet!
Pelle skulle ställa upp sig för att jag skulle kunna se hur jag skulle ställa in kamera till "lagfotot".
Först stod han upp men då såg man inte huvudet och se sa han men det här blir bra och satte sig på knä- "ta ett kort nu så får vi se", Och ja vad tycker ni? :) jag tycker det blev skit bra!



Lagfoto:
Ett glatt gäng som är glada att jobbet är färdigt och att resultatet blev så bra!

Tack snälla Lena och Pelle för sällskapet, hjälpen, presenterna och en jätte trevlig helg.

Kommentarer
Postat av: Sara

vilket glatt gäng. vad fint det blev.

2011-11-20 @ 20:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0