Höst i trädgården

Idag har jag höst pysslat i trädgården. jag har bl.a. satt tulpanlökar, påskliljor och de här små pärlhyacinterna. så nu får jag bara hoppas att de kommer upp till våren men det stora testet är nog för Kill-Roy att låta bli att gräva upp dem. Jag har jag grävt ner dem och han upp dem, men man förstår ju att han blir nyfiken vad matte gräver ner i trädgården. Nu har vi haft ett djupt samtal så nu lär det inte hända igen! (hoppas jag).
Sen har jag klippt ner de gamla rosen buskarna och hoppas att de ska få en nystart till våren.






Sen har jag fortsatt på mitt projekt att måla köksstolarna. Jag har slipat och målat en, sen hade jag en gamla pall som ja tänkte piffa till men ny färg och göra en fin sittdyna. Så den fick vita fina ben idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0