Kommer ni ihåg?

Kommer ni ihåg de här två skönheterna? Jag köpte dem på en loppis i innertavle i sommras.
Nu har de fått en fin plats i huset.






Just nu agerar de blom-pedestaler.
Vilket väder där är idag regnet piskar mot fönsterrutorna nu i kväll och inte ens Kill-Roy vill gå ut.
Tydligen var det snö i Umeå trakten förra året vid den här tiden.
Jag skulle hellre ha snö nu än detta regnrusk, vi får väl se om det blir en köldknäpp i natt, då kanske det ligger vit snö på marken i morgon när man vaknar.
sov gott!

Kommentarer
Postat av: Lena

Jättefint blev det. Nu vill jag snart hälsa på er så jag får se allt i verkligheten.

2011-10-19 @ 12:01:25
Postat av: Elin svarar:

Jaa:) det får du jättegärna göra :) vi längtar efter dig! KRAAM

2011-10-19 @ 16:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0