Loppisfynd

Ibland får man lida av sin tjurhet...När jag köpte denna byrån fick jag hjälp av att bära in den i bilen. Så jag hade ju kunnat vänta på att min man kommer hem, men vem orkar vänta två dagar, jag är ju så nyfiken hur den skulle passa inne i huset. Så jag sliter och drar och tillslut så är den ju inne, men då ska den ju upp på övervåningen! trappan är för smal för att jag ska kunna bära den "rakt" upp...så jag måste ta den på sidan så när jag kommit halva vägen och känner att det här kommer nog inte att gå! jag halkar runt i tjocksockar och känner att varför måste jag vara så tjurig och göra allt själv. Men så tänker jag att det är lika långt upp som ner så jag sitter lite till och tillstut, ....Ja då är den uppe. Hur det blev? Det blev hur-bra-som-helst :) Men idag några dagar senare för jag lida av ryggvärk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0