Loppisfynd


En liten fin tallrikshylla har flyttat in i köket. Just nu är den inte så "pyntad" men det får ta den tid det tar innan  man känner att det är rätt. Det jag vet säker är iaf att hyllan isig passa jätte bra på väggen.
Jag har blivit lite mer försiktig att sätta upp grejer på väggarna sen jag flyttade in i huset. I alla lägenheter jag bott i har jag känt ganska snabbt att "där vill ja ha den tavlan och där ska vi sätta upp den hyllan. Men i huset fegar jag lite, jag går och fundera och känner in och låter det ta någon vecka innan jag vågar sätta upp det på väggen.
Man vill liksom inte ångra sig direkt och sen har man stora hål i väggen. Jag vet ju vilket jobb och underarbete  jag har lagt ner på väggen innan tex tapeten kom upp.
Men sen så har jag ju nästan all-tid-i-världen att fundera. Och det blir ju så bra sen och känns helt rätt!


Loppis fyndet fick jag hem för 150kr inte illa va ?! :)

Kommentarer
Postat av: Nadine

va kul att du har så mycket tillgång till loppisar, önskar att jag hade detsamma men här är det bara sommaren som gäller, lite trist.



men va fint du har det måste nog dra mig neråt snart och kika in i ditt underbara hus :)

2011-10-27 @ 12:18:33
URL: http://dine.blogg.se/
Postat av: Towa

Men gud vad mycket fint du fyndar Elin! Jag måste börja fara på loppis mer har jag märkt :)

2011-10-27 @ 21:17:17
URL: http://towaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0