Min Kära Vän

Igår hade jag Heidi med gubbe på middag och det var så trevligt, men lite vemodigt.
Vi träffades i en studentlägenhet för nästan prick 4år sedan och har hunnit bo tillsammans och sedan som grannar i övik under studieperioden. Sen flyttade jag till Umeå för att söka jobb och Heidi för att plugga vidare. Men på fredag går deras flyttlass till västkusten.
Efter att i två år haft vecko dejt och de senaste året haft månads dejt känns det lite vemodigt.
Tack för en jättetrevlig kväll i går och ni ska ha en underbar resa.
puss





Denna fina te-kanna fick Heidi av mig i går, fyndat på loppis.
Undra hur många liter te vi druckit tillsammans de här åren?



Kommentarer
Postat av: Heidi

Tack älskade vän!!! jag ska dricka massa te och tänka på dig!!! och när du kommer på besök ska ännu mera te bryggas :) kramar

2011-10-26 @ 17:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0