Lördag

Idag har vi grävt kan jag lova! Men nu kommer jag att kunna sova gott, vi har hittat läckan och en snäll gubbe i byn har hjälps oss att byta koppling på vattenröret. I morgon blir det att isolera kring rören och sedan att gräva ner all jord.
Jag har även hunnit slipa och målat tre kökstolar.
Det var planerat att vi skulle bort på middag i kväll till A och J men eftersom läckan var större än vi först trodde så kunde vi inte lämna den utan uppsikt utan var tvungen att med jämna mellanrum pumpa upp vatten så fick vi ställa in det. Men det är tur vi har snälla vänner så vi ska får komma på middag i morgon istället.








Jag har aldrig sett så stora och feta maskar som jag sett idag!



Vi hade en jättefin och närgången fågel hos oss idag medan vi grävde, den hade ett smörgåsbord full med maskar!, vilken (lant)dröm för en liten fågel :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Men vad är det jag läser?!! Tur det fixade sig tillslut, ni är så duktiga!

Och den där masken är ju för sjutton en ormbebis! :)



Vad tror du om att ses till veckan någon dag/kväll. Hur jobbar du? Kram

2011-10-09 @ 13:32:37
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0