Frukt

Gravid-Godis!

Jag ligger i soffan och stoppar i mig lite gravid godis. Det går lite i vågor vad jag äter. Har ätit typ 100kg apelsiner den senaste tiden. Idag blir det vindruvor. Jag ser film medan lilleman sparkar på i magen. Jag tror han tränar på att bli fotbollsproffs.

Är utan både man och hund i tre dagar, känns lite tomt i huset och jag saknar dem redan. Men de är värda ledighet i Sorsele men skoter körning, jakt och skidåkning. På onsdag åker jag upp och gör dem sällskap. Jag var ju hemma hos päronen i helgen och längtar redan tillbaka. Blir skönt med påsk.


Kommentarer
Postat av: Anja

haha ja med olivia åt jag bara citroner och drack cola jag som hatar cola men tyckte då att det var jätte gott sen med jonna älskade jag en kokt korv med bröd från Statoil måste ha trott jag inte fick nån mat hem då jag nästan levde på dom haha men edwin åt jag sura nappar på slutet det är bra konstigt att man få för sig att äta en massa saker som man inte skulle ha gjort och sen när man få dille på det så MÅSTE man bara ha det spela ingen roll om det är mitta dagen eller mitta natten

2012-04-03 @ 09:29:24
Postat av: Elin svara:

Haha ja precis så är det Anja. och jag som är allergisk mot citrus frukter, så äter jag lite vindruvor i mellan, men hoppas på att svenska jordgubbar snart kommer ut i butiken :P nä nu är det dags för lunch, och en apelsin.

2012-04-03 @ 12:12:42
URL: http://lantdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0