Lördag


Idag har vi varit inne istan och shopat lite grejer som fattades til skötrummet. Det blev några kojar till, en skena som jag ska hänga upp ett tyg i som döljer undertill och en vägglampa som ska sitta inne i hörnet ovanför skötbordet. Sen hämntade vi även ute et gratis BarnBox på barnens hus med lite rabatter och produkter.

Sen snålade vi oss fika hos Emma, Johan och Melody. Det blev en mysig fika stund med surr och baby snack. Svårt at säga om melody fattade mitt snack om att hennes killkompis låg där inne i magen eller om hon tyckte att min prickiga kläning var fin att titta på :) Men mysigt var det iaf att få tjollra på med henne.

 


Kommentarer
Postat av: Malin Nitschke

Jag tycker iaf att din klänning var väldigt fin att titta på! ;)Vilken söt lite tjejkompis din kille kommer att ha, mys! =)

2012-04-22 @ 10:06:21
Postat av: Elin svara:

Tack Malin :)ja visst är hon söt lilla Melody!

2012-04-22 @ 18:17:44
URL: http://lantdrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0