Helgen!



Nu är jag tillbaka efter en jättetrevlig helg i Österskär.
Det har varit födelsedagens helg, jag har träffat och firat 3 st av Malins bekanta


Koordinat till Österskär.
Vi hittade den här kudden i en affär, där jag typ ville köpa allt, men jag hade bara handbagage när jag reste för jag skulle ju bara vara borta två nätter, så fick snällt gå och BARA titta på fin sakerna!
Så efter vår mini shoppingrunda kom jag hem med nya strumpbyxor som jag skulle ha på kvällen.


Jag Var på bandymatch för första gången i mitt liv.
Malins Johan och hennes bröder spelar.






















Malin                                                                                                                                    Jag
Med trevligt sällskap och fika så var det jättetrevligt.
Och det var en jättespännande match.
Här värmer vi oss lite på god varm choklad.


Jag som aldrig ätit god thai mat (för det är alltid enligt mig för starkt)
Men oj så gott det var med middag från Vallathai!
Jag fick Träffa fina Towe som fyllde 21år. Hon bjöd på goda snacks och tårta.


Vi besökte Ulriksdals slott och slottsträdgården och fick oss en fin promenad i solen längs isen.
Johan kisar på solen.



Där fikade vi i trädgårdscaféet och gissa om det var svårt att välja gosak?
ett långbord med alla möjliga goda gosaker :)
Himmelriket på jorden!


Självplock av tulpaner i slottsträdgården.
Jag ska lägga in ett till inlägg om just slottet för det var så fantastiskt fint.
så håll utkik.



Ännu ett kalas med fika hos Fina Yvonne och Torbjörn.
Det var trevligt att träffa en av mina trognaste blogg läsare.
Tack för trevligt samtal.
(spana in den fina kaffeservisen hon har dukat upp med)



Sen var det bara att hoppa på flyget hem!


Kommentarer
Postat av: Lena

Åh, vad du verkar ha haft det mysigt. Jättekul med ett sånt där avbrott från den vanliga vardagslunken.

2012-02-13 @ 13:14:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0