Nytt och Fräscht


Nu Har jag städat ut Julen och det känns som ett nytt och fräscht hem. Jag köpte några nya blommor i går som jag satt ut lite här och där. Även hjälp några blommor att över leva och några fick åka rakt ner i soppåsen.
Jag köpte även två nya lampor, en till köket och en till tapphallen.
Ute snöar det och färgar hela min värld skrispigt vit och frsäch.




Fina små blommande blommor.




I går på dan kan fina faster med man och hälsade på oss. Det blev en mysig stund med fika och mycket surr.


Idag blev det även en sväng ut me skotern.
Älskar det fina vintervädret, och nu har man hela vårvinter att se fram emot. Nu blir det bara bättre och bättre. Mer sol timmar och varmare dagar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0