Vardagsrummet

Ibland när man renoverar har det tendens att bli att det fattas kanske en list eller att man inte har det hemma och man tänker att jag gör det sen. och sen blir några månader senare. Och nu har vi fått upp listerna i vardagsrummet. Lite kan vi försvara oss med att vi först ville sätta upp ljudsystemet. Så att vi kunde gömma en del kablar bakom listen.
Jag är så nöjd över de här listerna det är samma som nere där vi renoverat. Jag velade rätt mycket innan jag bestämde mig vilken list som jag ville ha. Men nu ångrar jag mig inte, jag älskar dem.
Lite är det ju så med lister att sitter de inte upp så ser man det jätteväl, men sitter de på plats så tänker man inte på dem.

Före:







Vi ha en del jobbig kabeldragning kvar att göra!

Efter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0