Blommogram :)

Har fått ett blommogram, man blir alltid lika förvånad när någon vänlig själ har skickat blommor till en. Speciellt när man inte ens fyller år. Det var en fin gest att visa sin tacksamhet att jag varit handledare till en tjej i tre terminer. Nu står blomman i köket och sprider en härlig ljungdoft.
Har ni sett min upp blåsta ballongmage, haha. En månad kvar, har svårt att förstå att vår lilleman som redan nu tycker det är trångt och gör kraftiga utbrytningsförsök ska kunna hållas inne, tror skinnet kommer spricka och han kommer ut genom naveln istället.


Kommentarer
Postat av: Lena C

Kul med uppskattning!



Det blir nog en bjässe-lille-man:)

Men välkommen blir han hur stor eller liten han än är.

2012-06-18 @ 13:05:12
Postat av: Elin svara:

Jag hopas han blir en lite bebis men litet huvud, men brås han på jag och jesper så är det nog lika troligt som att tomten kommer på midsommar. Men som du säger Lena välkommen är han ju ändå och allt blir nog bra hursom! Kram på dig

2012-06-18 @ 15:26:15
URL: http://lantdrom.blogg.se/
Postat av: Emma

Gomagen!!

Kul med blommogram och uppskattning från dem!

2012-06-18 @ 21:08:04
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0