Loppis


Hej, nu är jag tillbaka efter en dunder förkylning, är inte riktigt frisk ännu, men mår såååå mycket bättre.
Förra veckan var jag runt på lite loppis igen och hittade denna skönhet. Jag tackar snälla Inger och Anders för födelsedagspengarna jag fick av er, en del av dem gick till den Fina vågen. Jag har tidigare försökt få tag på en så jag har alltid "våg-ögonen" med mig när jag går på loppis för att kanske så dyker det upp en till ett bra pris, så nu slog jag till. I morgon är det loppis i min by så jag hoppas att jag hinner en runda innan jag ska på kusinträff.

Kommentarer
Postat av: Lena C

Exakt en så där hade vi hemma fast grön. Den har mor vägt mycket på då hon skulle baka, vilket hon gjorde ofta. Och gott blev det alltid :)

2012-06-16 @ 09:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0