Kvinnodagen!

Vilken fin dag, en dag att tänka och hylla alla de fina kvinnor som vi har runtomkring oss och som har betytt mycket.
Jag vill hylla väldens bästa Mamma, Min fina mamma och min fina svärmor.
Ni är så otroligt starka och fina människor och ni kommer att bli världens bästa Mormor och Farmor.
Jag har nu gått halva tiden så om 20 veckor får vi gosa bäbis.
Helt otroligt!
Ha en fina dag älskade väninnor!



Kill hälsar till alla fina kvinnor

En lite hälsning till Malin: se så fina krukorna ( som jag köpte på Ulriksdals slott) blev i fönstret. Ha en fin dag älskade vän.

Kommentarer
Postat av: Lena C

Tack älskade Elin!

Ser verkligen fram emot att få gosa bäbis.

Hälsa Jesper o Killroy. Älskar er alla!

2012-03-08 @ 11:59:16
Postat av: Malin

Tack detsamma fina du!

Det blev ju jättebra! Vilken söt blomma också =)

2012-03-08 @ 12:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0