Köksträdgården

Dagens projekt: ta upp alla morötter och tagit rätt på gräslöken. När jag tog upp dem passade jag även på att vända om landet och ta bort en massa grästuvor. Eftersom det är första året som vi har köksträdgård så har ogräset tagit över, lite beror det ju på mig att jag var höggravid och fick bebis så tillslut fanns det ingen ork art hålla efter. Men sen var det ju gräsåker för ett år sedan så det gäller nog bara att ge det några år och försöka hålla bort ogräset så ska det väll ge sig.


Kommentarer
Postat av: Anja

haha du ska se hur mina rabatter ser ut efter ha varit gravid i nästan fyra sommrar på raken och tänkte iår ska jag ha den bästa på gatan jo tack blev mycket gjort med små barn hehe nästa sommar kanske :D

2012-10-14 @ 17:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0