Mammaledigt

 
Vi har inget annat än mysigt på mammaledigheten och pappaledigheten-älgjaktledighet. Vi kan unna oss att ligga kvar i sängen och ha familj mys. Eller njuta av att stiga upp i ottan och veta att man har en hel lång och härlig dag framför sig. Vi har haft tid att hälsa på fina vänner och tid att ta dagen som den kommer.
 
 


En soliga och fin dag promenerade jag till farmor Adas fina hus och fick mig några fina vintage kjolar.
 
 


Ammarnäs i höst skrud!
Klar och friskluft och sprakande fina färger.
 
 
 
Vi har tagit många promenader i både solsken och regn. Wira, vår halv pensionerade älghund är den perfekta barnvagnshuden hon är klok och går fot och drar framför allt inte o kopplet.
 
 
 
Min älskade lilla bebis!
Att kärlek till en annan människa kan vara så stor.
All lillemans vakna tiden så myser vi. Har jobbar på för att få fram så underbart söta små ljud och ler när vi tjollrar på med honom.
 
 
 
En dagsutflykt med fika i det fina vädret!
 
 
 
Jag och Lilleman har hållit tummarna för Jesper och Kill-Roy, och hur bra har det inte gått! Jesper har skjutit två älgar efter Kill och en björn. Vilken fanatiska jakt höst det är.
 
 
När gubben är i älgskogen är jag i bärskogen i Karlsten och plockar några liter.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin Nitschke

Vilken underbar "bildbomb"! Ni ser ut att ha det riktigt härligt =) massor av kramar till er!

2012-09-17 @ 10:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0